|
Az AUTO BILD abroncsteszt világszerte elismert mérce az iparágban. Ezt a Sailun is tudja, és felkérte az AUTO BILD-et, hogy értékelje a helyzetet. A profi tesztelők, Dierk Müller és Henning Klipp egy napon át tesztelték a jelenlegi és jövőbeli Sailun abroncsokat a Bilster Berg versenypályán. Az eredmények osztályozására a versenytársak prémium termékeivel való közvetlen összehasonlítás szolgált. Fékezés, kitérés, gyorsítás. Száraz úton és nedves felületen. Kényelem, kezelhetőség, biztonság. Határon vezetve, ahol minden gumiabroncsnak fáj. Ami mindig a tesztelők fókuszában van: Mely területeken van még és mit javítani a Sailun abroncsokon, és hol egyenrangúak már? Egy teljesen átlagos tesztnap, meglepő befejezéssel. A Sailun Atrezzo Elite nyári gumiabronccsal (205/55 R16) a Sailun az AUTO BILD szakértőinek értékelése szerint különösen a teljesítmény (tapadás, oldalirányú vezetés, visszajelzés) tekintetében sikerült egyértelmű ugrást tenni előre. Dierk Müller: "Az Elite talán még nem tud lépést tartani a gumiabroncsok elitjével, de nem hiányzik túl sok minden. A következő teszten a Sailun Elite meglepetést okozhat." A tesztnap végén Gareth Passmore, a Car and Truck Sailun Europe vezető alelnöke így foglalta össze, mennyire hasznosak a szakemberek értékelései a feltörekvő gumiabroncsgyártó számára: "Mérnökeink számára nagyon értékes, hogy semleges értékelést kapnak arról, hogy az abroncsaink hol tartanak a teljesítmény és a kezelhetőség szempontjából. Ennek alapján még tovább tudjuk optimalizálni termékeinket, és ezzel egyidejűleg még pontosabban kalibrálni a fejlesztési paramétereket."
|
|
De miért is fontos a TPMS és ezzel tisztában lenni? Azért, mert a 2010/48EC közösségi direktíva előírja, hogy a 2012. november után új típusengedély kiadása az M1 járműkategóriában (3500 kg megengedett tömegig) csak TPMS rendszerrel ellátott autókra lehetséges 2014 novemberétől minden új forgalomba helyezett járműnek rendelkeznie kell TPMS rendszerrel. • a TPMS rendszer része a műszaki vizsgán ellenőrzött funkcióknak 2012. január 1. óta forgalomba helyezett gépjárművek esetében. hibás TPMS rendszerrel a jármű megbukik a műszaki vizsgán 2015. június után!
Műhelyünkben a teljes TPMS nyomásérzékelő és jelző rendszer beépítését elvégezzük.
|
|
A GitiSynergyH2-re két hónap leforgása alatt másodszor esett a VW Csoport választása: a VW Caddy 5 után most a Skoda Karoq első szereléséhez választották az abroncsot 225/55R17 97V méretben. A GitiSynergyH2-t a Giti Tire hannoveri Európai Kutatási És Fejlesztési Központjában tervezték és fejlesztették ki, a tesztelés pedig a vállalat MIRA létesítményében (Egyesült Királyság), valamint német és spanyol telephelyeken zajlott. A gumiabroncs fő célja a biztonságra és a zajkibocsátás csökentésére való törekvés, a kényelem, valamint a jó vezetési élmény és környezetvédelmi besorolás.
|